3 妹郭嘉盈處女美容廣告 性感小吊帶大曬健康性感 「阿哥睇完話要幫手出寫真!」
2022-08-09
 
「造星 4」出身的 3 妹(郭嘉盈),出道後獲得不少廣告商青睞,密密接Job,近日更「處女下海」接拍首個美容廣告,3 妹表示心情興奮又期待,坦言:「因為自己平時都好貪靚,所以對於肌膚保養有一定要求,揀選 skin care 產品同 facial 服務時都唔會「求求其其」。咁啱呢次合作可以將嗜好變成工作,真係雙倍開心! 」 而拍攝期間 3 妹亦嘗試了不同造型,除了清純露肩裝扮,當中的白色小吊帶長裙更大派冰淇淋,毫不吝惜露出白滑玉背,因此 3 妹也非常期待廣告出街後的反應。
 

 
素顏見人好尷尬 性感小吊帶造型「阿哥都話正」

拍攝其間 3 妹要親身體驗美容療程,因此要在眾目睽睽下素顏示人,以及被專家用儀器幫皮膚作深入分析,令 3 妹大為緊張:「Facial 做得多,但喺咁多人面前做咁大個人都係第一次,都有啲尷尬,但過程都好舒服同享受,同埋事前仲要將皮膚深入分析比人睇,好彩平時都有護膚,無嚇死隔離」。除了體驗療程,3 妹亦要換上白色小吊帶長裙上陣,她坦言平時都會有些小性感,但這類型長裙就比較少,她表示:「個側身都開得幾低,差唔多到腰位,事後都有俾啲相阿哥 193(郭嘉駿)睇過,佢仲講笑咁講:「正喎! 遲啲書展要幫你出返本寫真,應該都賣到十本八本」,但我知佢口硬心軟,其實係真心覺得我著得靚。」
 
 
希望未來有更多嘗試 幫返阿哥「搲撈」
對於首次「處女下海」拍攝美容廣告,3妹感覺新鮮,同時感謝客戶信任及支持,希望未來可以有更多嘗試,並希望有一天可以幫回阿哥「搲撈」。3妹表示:「早前阿哥有工作都預埋我,話幫我「搲撈」,希望將來有一日唔再係佢有工作預埋我一份,而係自己有工作都可以預埋佢一份,幫返他「搲撈」」。
 

3妹十分享受「處女下海」的美容廣告,能夠寓工作於娛樂,而當中造型更啟動了3妹的「女神Mode」,盡顯青春魅力之餘,同時滲透出陣陣仙氣。



深入分析肌膚,3妹緊張又尷尬,驚結果「嚇死隔離」。


▲白色小吊帶長裙將3妹雪白肌膚表露無遺,仙氣滿滿。





資料由 You Beauty 提供