K歌神器 ! 天后容祖兒都鍾意玩「唱 K 咪」K068
2016-09-03

最近大熱的「唱 K 咪」,魔力非常強大!

見天后容祖兒在家中,拎住支咪試唱K的enjoy表情,就知有
好玩啦!



一打開社交平台.......差不多每一位朋友都瘋狂在家中試唱,連小朋友都一樣咁鍾意玩!幾百蚊,就可以一家人或者同朋友隨時隨地開心唱 K ,確係幾抵玩。未入手的朋友,還不快快把它帶返屋企 ?
 

 

將屋企變身K  仲可以帶住周圍唱

點解去 K 房唱歌特別好聽 ? 其實最主要係環境混音做得好,房內迴音加上人聲搭配特別好聽。這支「唱 K 咪」就擁有一般 K 房咪的收音功能,加上內置混音效果,幫你直接將歌曲與人聲融合,讓歌聲變得更完美動聽另外「唱 K 咪」最底部為喇叭,可以直接擴音,達到 K 房做到的效果;其內置電池,充滿電更可以連續唱足 3-5 小時 !



「唱 K 咪」有2款大熱分別是「淡金色淡粉紅色。 



咪上有3個製,最底一個是開關,另外可以調較人聲音量(VOL)及混音聲量(ECH)

使用好簡單
買支俾家中長輩,氹下佢地開心都不錯 !



唱歌宣洩一下又怕嘈到人 ? 「唱 K 咪」亦有 3.5mm 耳機,夜麻麻都可以戴住耳機練歌 !



▲喇叭位置


 

▲ 輕巧的座台設計唔怕支咪周圍碌可以隨時想唱就



「唱 K 咪」可於HisTrend.HK購買

web site :
http://www.histrend.hk/products/k-sing-echo-mic

facebook : https://www.facebook.com/histrend.hk