Now E「連環娛樂組合」集齊Edan所愛
2022-01-21
 
     E先生(呂爵安(Edan)@MIRROR)歌舞同綜藝能力耀眼,一套港版《大叔的愛》更發現他是演得之人。
 
 
踏入2022年,Now E搵來演技大爆發的E先生拍攝宣傳片推介「Now E連環娛樂組合」,Edan透露今次拍攝要即場又喊又笑,拍完令他覺得自己人格分裂。
 
 
Edan更分享自己愛睇日劇、同喜歡日本「國民老婆」新垣結衣,仲話要睇Now E練演技添。
 
 
Edan煲劇習你估佢唔到
拍攝當日,其中一個環節是要Edan即答二選一,Edan的答案真心估佢唔到,第一題問到他「喜歡在床睇還是出廳睇?」,選了在床睇的他。
 
 
下一題竟然選鍾意一班人一齊睇多過自己一個睇,真心想知Edan張床有幾大張,可以適合一班人一齊睇。
 
 
在另一題中,他棄「南韓女神」宋慧喬而選了日本「國民老婆」新垣結衣,果然愛日劇多一點。新垣結衣主演的日本超人氣醫療主題劇集的《緊急救命》劇場版已於Now爆谷上架,大家可以點播收看,欣賞一下Edan心目中女神的演技。
 
 
另外,Edan覺得孔劉勁Man,他與朴寶劍主演的韓國首部科幻大片《複製人徐福》都可以於Now爆谷點播收看。
 
 
Edan揀睇Now E練演技,因為「Now E連環娛樂組合」雲集世界各地不同娛樂,包括集荷里活大作及HBO原創劇集的HBO GO、播放人氣亞洲電影及大量經典港產電影的Now 爆谷,仲有MOViE MOViE PLAY為你搜羅來自世界各地的電影,當中不乏國際影展得獎作或參展作品。
 
 
還可以透過ViuTV應用程式收看本地原創劇集,熱播綜藝節目,Edan主持的《膠戰2》同近期大Hit?《IT狗》都有得睇,讓你可以享有連環煲劇,連環睇戲,連環快樂的影視快感,每月收費只需港幣$78,超過10,000小時精選好戲新劇隨時Join隨時睇。
 
 
全新Edan打卡位,爵屎們去咗未?
Edan係「真.表情包」,失戀、驚嚇、鬥智、喪笑呢啲表情完全難佢唔到!
 

 

爵屎想同Edan表情包合照的話,就記得要喺1月20日至2月19日期間,去銅鑼灣東角附近搵5個超巨型Edan打卡喇!
 
節目如有更改,以最後公布為準,詳情請瀏覽:https://www.nowe.com/